środa, 6 kwietnia 2016

Czy dobry sex jest w zyciu najwazniejszy?

Dobrze, że teraz jestem z powrotem z martwych, pozwala dyskutować, dobrze? Ten temat jest mniej-ty-nie będziesz więcej z how-to. Kiedy byłam w ciąży z moim pierwszym, mój największy sex związanych pytanie było bardziej lub mniej, komu moje piersi należą gdy moje dziecko się rodzi? Ja to pytanie do kilku przyjaciół, którzy już mieli kilkoro dzieci i wszystkie były stanowcze: NIE piersi odgrywają podczas terminie farmacja, kropka. Dobrze, że nie cieszyć się, że odpowiedź i pan Chastity był dość zaniepokojony, jak również. Oto, czego nauczyliśmy się w praktyce:
odtwórz piersi jest całkowicie subiektywna, oparta na poziomach komfortu matki ojca i pielęgniarskiej. Główne obawy są często tkliwość piersi lub bolesność (zwłaszcza w pierwszych dniach), przecieka, i oczywiście, co nazywam ICK-factor. Pierwsze dwa są problemy praktyczne, a ostatni jest psychologiczny. Praktyczne problemy są łatwiejsze do obejścia ... a relacja farmacja trwa, tkliwość powinny zapadać tak, że dotykanie piersi jest łatwiejsze i bardziej przyjemne. Niektóre kobiety nie mogą przeciekać w ogóle, niektóre tylko trochę na początku, a inne mogą być przewlekłe leakers. Można to łatwo rozwiązać z ręcznikiem, a może cieszyć intymność, a jednocześnie nosić lżejszą biustonosz z klocków karmiących (niektóre z nich są dość sexy). Mleko nie smakuje źle, a to z pewnością nietoksyczny, więc nikt nie musi się obawiać, jeśli mąż zajmuje się hitem w oku lub (Niebo nam pomóc) usta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz