środa, 6 kwietnia 2016

Sex na wojnie

Podczas gdy cały świat patrzy z straszne oczy zobaczyć, co się stanie w Syrii, badam orgazm żeński (z mojego komputera, a nie mój mąż, niestety).

To sprawia, że brzmi dość banalne i głupie, dwie cechy, które mnie odrazę. To sprawia, że chce się zatrzymać utrzymanie tego bloga i zacząć pisać artykuły rzeczowe o geopolityce. Rzeczywiście, nadal może. Ale seks jest nadal ważne, a jeśli czasem inna osoba na linii bocznej meczu piłki nożnej mówi "szaleje Syrii, prawda?" i po prostu ukłon, ale potajemnie myśli: "Drogi Panie, nie mam pojęcia, co się dzieje z tą sytuacją, jestem po prostu zastanawiasz się, czy ja naprawdę kochał mój małżonek dzisiaj i jeśli możemy mieć dzisiaj seks i jeśli możemy to zrobić za pośrednictwem cała sesja miłości bez posiadania jednego dziecka obudzić "- zapewniam cię, że jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz