środa, 6 kwietnia 2016

Katolicy i sex

Ja przepraszam za mój dłuższej nieobecności tutaj; Trudności techniczne w końcu zostały przezwyciężone i jestem z powrotem.Czytelnik pisze z bardzo praktycznych pytań:Mam bardzo praktyczne pytanie, jeśli można. Widzę polecacie olej kokosowy jako smar i podoba mi się ten pomysł, ale mam kilka wątpliwości. Po pierwsze, rafinowany lub nierafinowany (albo jedno i drugie?), Czy też nie ma znaczenia? Po drugie, są wykorzystywane do oleju kokosowego w kuchni, wiem, że jest solidny zimą i cieczy w lecie. Czy to stwarzać problemy dla przechowywania i zręczne rozmieszczenia w odpowiednim momencie? Po trzecie, nie mogę pomóc, obawiając się, że będzie to nieco niechlujny. Wiem katolicki sposób seks jest z natury pięknie bałagan, ale martwić olej może uszkodzić moje tkaniny. To zmartwienie mogłoby Przewiduję, zwilżyć pełnego korzystania z przyjemności małżeńskiego. Wszelkie myśli może mieć w tych sprawach byłoby bardzo mile widziane.Wspaniałe pytanie! Kocham praktycznych, są one zbyt zaniedbywane w tym świecie.Po pierwsze, muszę powiedzieć, że nie sądzę, spraw rafinowane lub nierafinowane; obie marki mam wykorzystywane są sprzedawane w jednym Trader Joe (nie powiedzieć, czy jest to wyrafinowana) oraz produkt sprzedawany w Costco (nierafinowany). Nie zauważyłem różnicę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz